sobota, 17 września 2016

Dzień Kropki

15 września świętowaliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki. Mieliśmy wielką frajdę z kropkowania; -) Prawie każdy ubrał się w coś, co miało jakąś kropkę.
 Weronika, Zuzia, Oliwka, Filip, Wiktoria, Jaś, Marysia i ja przedstawialiśmy dzieciom historię małej Vashti. Ja byłam nauczycielką a Weronika dziewczynką, która nie wierzyła w swój talent. Potem zadawaliśmy pytania dzieciom, sprawdzając jak zrozumieli treść filmu i naszego przedstawienia. Za każdą dobrą odpowiedź uczniowie dostawali kolorowe „piegi”. Reszta naszej klasy w tym czasie bawiła się z kropką na lekcjach. Ten dzień minął fantastyczne.
Mam nadzieję, że nie tylko dla mnie, ale i dla innych też.

 

Ola Ś...........................................................

1 komentarz:

  1. DZIEŃ KROPKI BYŁ SUPER I ZA ROK TEŻ BĘDZIE!!! ♥......♥

    OdpowiedzUsuń