poniedziałek, 3 października 2016

Wakacje- Relacja Oliwki




     Na początku wakacji byłam w Warszawie na ślubie wujka i cioci. Nocowałam w hotelu ,,Fort" , gdzie był też obiad uroczysty obiad. Gośćmi na ślubie była moja najbliższa rodzina. Kilka dni później (dalej w Warszawie) występowałam w ,,Mam Talent". W programie występowałam z ,,Suwalskim Chórem Dziecięcym". W chórze występowało kilkoro dzieci z klas I-III, kilka dziewczyn z mojej klasy oraz dzieci z muzykolandii. Przed występem Augustin przybijał wszystkim piątki. Występ został oceniony na trzy razy na tak. Prowadzący, czyli Szymon Hołownia i Marcin Prokop pogratulowali nam występu i wyniku.
W lipcu byłam z Olą na obozie przygodowo-konnym w Supieniach. Jeździłyśmy konno, rozmawiałyśmy o koniach i nie tylko..., miałyśmy FESTIWAL, robiłyśmy różne rzeczy z patyków, grałyśmy w ogonki, jeździłyśmy nad jezioro, tańczyłyśmy zumbę. Każdy dzień był nową przygodą.
W sierpniu natomiast z całą rodziną pojechaliśmy na Słowację.
W drodze do kraju zatrzymaliśmy się w Zakopanem. Zwiedziłam tam Krupówki i wjechałam  na szczyt Gubałówki. Następnie udaliśmy się na Słowację, gdzie nocowałam w miejscowości Liptovski Mikulasz. Następnego dnia byłam w krzywym domu i w parku wodnym ,,Tatralandia" . Krzywy dom był postawiony dachem do dołu i wszystkie meble, urządzenia nawet wanna i „kibelek” były przymocowane do sufitu. W parku wodnym było dużo zjeżdżalni na zewnątrz i pod przykryciem.. Kolejny dzień poświęciliśmy jaskini ,,Slobody" . Natura stworzyła piękną jaskinię z stalagmitami oraz stalaktytami. Dzień później zdobyliśmy szczyt na Chopok, który ma 2024metry. Oprócz tego byliśmy na innych szlakach oraz pięknych okolicach.
             Ostatniego dnia zdobyliśmy piękny wodospad. Moje wakacje były bardzo udane. ♥ 

2 komentarze:

  1. Ciekawe wakacje. Muszę wybrać się zwłaszcza do tego domu do góry nogami;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym chciała do jaskini!!!!

    OdpowiedzUsuń