środa, 22 lutego 2017

XXII Mistrzostwa Polski w Narciarstwie Alpejskim



W niedzielę, 19 lutego 2017 roku Bartek i ja byliśmy na zawodach narciarskich. 
Były to XXII Mistrzostwa Polski w Narciarstwie Alpejskim
Family Cup 2017. Był to zjazd slalomem między pachołkami i było mnóstwo osób z całej Polski i z Litwy. Poszło nam naprawdę dobrze. Bartek zajął I miejsce i miał czas 23 sekund, a ja miałem III miejsce. Nie zjeżdżam za dobrze, więc jak się dowiedziałem, że mam 3 miejsce, to się strasznie ucieszyłem. Było ciężko, ale trudności są po to, żeby je pokonywać, a najlepsze było to, że tego dnia nauczyłem się krawędziować.  

Mikołaj Szeliga



2 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo z Waszych umiejętności! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wam i życzę dalszych sukcesów!!!;)
    Marysia W.

    OdpowiedzUsuń