środa, 17 maja 2017

,,Tratwa”

W ubiegłym roku wstąpiłyśmy do 6 SDH ,,Tratwa”. Mówiąc my mam na myśli: mnie, Zuzię, Gabrysię, Wiktorię, Julkę, Weronikę, Olę, Olgę, Alessie i Agatę. Naszą zastępową jest Olga R., a drużynową Klaudia F. W styczniu byłyśmy na zimowisku w Wysokim Mazowieckim i było bardzo fajnie. Obrzędowości naszej drużyny to: czarno-zielone chusty, zielone 6 na pagonach, czarne wywijki itp. Nasza drużyna należy do Związku Harcerzy Rzeczypospolitej czyli w skrócie ZHR. Myślę, że harcerstwo to fajne doświadczenie dla każdej z nas, ponieważ można się dużo nauczyć i wynieść z harcerstwa nową wersję samego siebie. Zapraszamy w nasze szeregi w przyszłym roku!

Marysia i Zuzia.



1 komentarz:

  1. Ja zaczęłam chodzić na harcerstwo z uwagi na koleżanki ale potem kiedy się wciągnęłam w chodzenie na te harcerstwo to już teraz chodzę bo mnie bardzo zainteresowało i nie z powodu koleżanek. Tam nie będziesz nigdy się nudzić! Zapraszam w następnym roku i przystąpcie do naszego harcerstwa!

    OdpowiedzUsuń